Współtwórcy

4.02.2012

Do Oriflame współ z bloga.

No co to ma być? '' http://inventivegraphics.blogspot.com/2012/02/nagowek-z-one-direction.html ''
Komentarze: '' Anonimowy Feb 3, 2012 10:29 AMto na pewno nie jest twoje !!!!!!!!!!! widziałam to już dawno !!!!!!!!! '' , Jacksonka 115Feb 4, 2012 06:39 AMAHahahaha, kopiara. To z bloga Ultrablendownia. '' No i może na Nim być, wydaje Mi się że to ten blog '' http://ultrablendownia.blog.onet.pl '' Na razie nie sprawdzam, chcę znać Twoje zdanie na ten temat, przykro Mi ale jeśli to będzie prawda ze skopiowałaś, będę musiała Cię wyrzucić, ponieważ nie możemy Sobie pozwolić na stracenie bloga na złą stronę. POZDRAWIA PASEMENT.

106 komentarzy:

  1. łał... nie widziałam tej notki ; o ale też mi się wydaje że gdzieś to widziałam... ale nie usuwaj jej, to jej pierwsza wpadka ; d

    OdpowiedzUsuń
  2. Okej no, ale może nie pierwsza? przecież Ja nie przeglądam grafiki jaką Ona dodaje. .-. tylko za u ważyłam komentarze, i Mnie to zainteresowało, ale OKEY, do trzech razy sztuka, wyjaśnij nam, nie zostaniesz usunęta, pod warunkiem ze taka sytuacja się nigdy nie powtórzy. Pozdrawia Pasement.

    OdpowiedzUsuń
  3. A moim zdaniem, powinnaś ją usunąć. Cudzej grafiki się nie wstawia. Może pierwsza osoba która dodała komentarz nie wie jak to jest kiedy ktoś kradnie twoją grafikę. A o ile mi wiadomo Marzena (właścicielka bloga z którego nagłówek został zabrany) nie pozwala nikomu dawać grafiki bezpośrednio na bloga. Ale zrobisz, to co uważasz, Pasement.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki od ktosia za info. Proszę o usunięcie notki z "One Direction" gdzie są moje prace. Innym razem ta sprawa inaczej będzie się rozgrywać.. XDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. czekam na wyjaśnienie od tej oflime, no i raczej Ją usunę bo moim zdaniem Natalie ma racje, nie daje sie cudziej grafiki na bloga, i do tego wspolnego. ;/ a ja nie mam zamiaru żeby moj/nasz blog spadł na psy, a więc no niestety prawa masz odebrane, a notka usunięta. ;x

    OdpowiedzUsuń
  6. Z żadnego bloga tego nie brałam dostałam to od koleżanki. Nawet nie znam takiego bloga i nigdy na niego nie wchodziłam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No przykro Mi, koleżanka go wzięła z bloga, a ty go dałaś na naszego, i wyszło nie ziemskie zamiaszanie. ;x ale chciałam ci podziękować, za włożoną pracę, i dodane notki ze swoją grafiką/pomacami, pozdrawia pasement.

    OdpowiedzUsuń
  8. USUŃCIE TĄ KOPIARĘ!! Ona już kilka razy podpadła i na swoim blogu! A tu macie ten zestaw: http://ultrablendownia.blog.onet.pl/56-NAGLOWKI-TA-AVKI-Z-ONE-DIRE,2,ID446395696,DA2012-01-07,n
    .LonelyDream.

    OdpowiedzUsuń
  9. Okey dzięki, jak wyżej napisałam ' prawa odebrałam '

    OdpowiedzUsuń
  10. I tak ten blog jest beznadziejny xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź się ogarnij, sam jesteś beznadziejny

      Usuń
    2. Raczej ty jesteś beznadziejna i wgl .

      Usuń
    3. Jeśli nie masz nic ciekawego do powiedzenia to lepiej milcz.

      Usuń
    4. Bo co ? Ja po prostu mówię swoje zdanie.

      Usuń
    5. Swoje zdanie? na anonima to kozak? dawaj swoje dane, albo linka do ps, nick co kolwiek, zobaczymy czy będziesz taki szczekliwy.

      Usuń
    6. Bo jajco, człowieku. I bądźmy szczegółowi, ty nie mówisz, tylko piszesz

      Usuń
    7. http://poszkole.pl/AngelsUnderstand masz i się wypchaj .

      Usuń
    8. HAHAHAHAH, beznadziejny profil, aj nikt cię nie zna/lubi to dajesz siebie na głów. :DD

      Usuń
    9. hah ta a twój niby lepszy ? żałosna jesteś

      Usuń
    10. no nie bo nic na nim nie mam. :D ale mogę mieć, hahaha.

      Usuń
    11. Ona przynajmniej na ma siebie na profilu, ciołku ; O Natalie.

      Usuń
    12. Nie rozumiem natalie cię. :O

      Usuń
    13. Kurva! XD źle napisałam XD chodziło mi o to że ona przynajmniej nie ma siebie na profilu XD N.

      Usuń
  11. A ty lepiej naucz się pisać xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ty naucz się medycyny, może wtedy poprawisz sobie ryj. N.

      Usuń
    2. Raczej tb, a nie sb.

      Usuń
    3. To miała być jedna z tych ciętych ripost którymi można się pociąć? No cóż, poćwicz trochę, kretynie. N.

      Usuń
    4. Ta napisała idiotka xd

      Usuń
    5. Hahaha, rozwaliłeś mnie. Twoje błyskotliwe teksty będą jaśniejsze od Słońca. N.

      Usuń
    6. Śmieszna jesteś i widać że jesteś mało inteligentna.

      Usuń
    7. Spływa to co o mnie mówisz < 3

      Usuń
    8. jarasz mnie. :DDD HAHAHAHA

      Usuń
    9. HAHAHAHA już się rozbieram ;D

      Usuń
    10. przestan, bo rzygnę tęczą

      Usuń
    11. a z pegazami ? XD

      Usuń
    12. no i kucykami ponny. xd

      Usuń
    13. i Chuckiem Norrisem XD

      Usuń
    14. patrzcie jak się patrzą do mnie, ahahahahahahahahahahahahahahhaa ale mam beke. :D - http://poszkole.pl/grupy/3581622/temat/8097842/strona/4/n/Inventive_Graphics_wiele_notek_graficznych#lastpost

      Usuń
  12. haha żal mi was ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. LOL jak widać plotki o tym blogu się sprawdziły. S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jakie silexme śmieciu? :DD

      Usuń
    2. ananas wyszedł z puszki XD

      Usuń
    3. ona ma 12 lat, wiec wiesz. :DD

      Usuń
    4. wkracza w okres dojrzewania płciowego XD bo na pewno nie psychicznego XD

      Usuń
    5. ona ciągle mowi teksty z disneya, ah. xdd

      Usuń
  14. też Natalie powinnaś usunąć bo skopiowała nagłówki z Niną. Jak ma być sprawiedliwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeezu ja ich nie skopiowałam, dziewczyna MI to zrobiła ; O

      Usuń
    2. nie usunę jej, bo był jej. :)

      Usuń
  15. ja też nie skopiowałam i zostałam wywalona, więc ty też powinnaś zostać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty to też masz problemy, kobieto.. a zresztą już wszystko z autorkę blenda ustaliłam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Sprawiedliwość musi być.

    OdpowiedzUsuń
  18. Sprawiedliwość? Rozumiem, też bym była wkurviona, ale, słuchaj, blenda już nie ma. To Pasement ustaliła. To jej blog i będzie robiła na nim wszystko na co ma ochotę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie moj, tylko nasz-,- ? / zostałaś wyrzucona tylko dlatego że natalie i właścicielka zestawu mini z one diverson tego chciały, a ja niestety nie mogę sobie pozwolić na kopiowanie prac własnych, i dawanie na bloga, bo ja mam potem najwieksze problemy.

      Usuń
    2. Twój, jesteś założycielką, my tylko robimy grafikę i od czasu do czasu dajemy notki...

      Usuń
    3. Natalie jakoś skopiowała i nic nie zrobiłaś.

      Usuń
    4. Bo on był mój! Jezu, ale wy durni jesteście. Dziewczyna MI go zrobiła, więc go wstawiłam, ale kobieta powiedziałam zebym go usunęła, bo nie chce żeby to tu było i usunęłam !

      Usuń
    5. ON BYL JEJ!!! kurva po co mam ją usunąć? jeśli ona go nie skopiowała od nikogo. ;/

      Usuń
    6. Po prostu coś za coś. S.

      Usuń
    7. Ja pierdole, ręce opadają... Ile wam można tłumaczyć..? Upośledzeni jesteście czy jak?

      Usuń
    8. Najlepiej by było jakbyś została usunięta bo obrażasz inne osoby, które piszą tu komentarze. S.

      Usuń
    9. A co? Mam siedzieć jak mysz pod miotłą kiedy mnie obrażają?

      Usuń
    10. Większość osób cię nie obrażało S.

      Usuń
    11. Większość? To znaczy Pasement?

      Usuń
    12. a moze jeszcze ja mam zostać usunięta i oddać wam wszystkim [ anonimką ] bloga? :D

      Usuń
    13. Ooo tak! Oni na to czekają!

      Usuń
  19. Natalie kopiara powinnaś ją usunąć !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pff. a można znać twój nick, dzieciaku?

      Usuń
    2. A z resztą, co skopiowałam, no powiedz mi!

      Usuń
    3. ten nagłówek co został usunięty .

      Usuń
    4. Usunięty? Ale dziw... Mam już dość pisania, ale ci napiszę, dziewczyna zrobiła MI tego blenda, więc go wstawiłam.; Nie chcyała by to znajdowało się na blogu więc usunęłam...

      Usuń
    5. ale inne twoje rzeczy mogą być skopiowane.

      Usuń
    6. To poszukaj i wtedy się odzywaj.

      Usuń
    7. ale nie są, i stul pysk szmato

      Usuń
    8. a czyli kopiowałaś, bo się boisz że coś znajdę xd

      Usuń
    9. no mówię szukaj, a jak coś znajdziesz to daj znać, inteligencie

      Usuń
  20. Odpowiedzi
    1. co nie? :D kochają nas, ahahaha

      Usuń
    2. raczej nienawidzą

      Usuń
    3. no ale to prawda

      Usuń
    4. weź, zazdrościsz popularnego bloga i tyle.

      Usuń
    5. wlasnie zal dupe sciska mu jej;/

      Usuń
    6. tu nie ma co zazdrościć, widać że ten blog zszedł na psy .

      Usuń
    7. Twoja stara raz tu weszła i już tak zostało.

      Usuń
  21. widać wychowanie twoich rodziców i brak twojej inteligencji. Jak ja bym była założycielka tego bloga to dawno bym cię już usunęła za obrażanie ludzi .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale nie jesteś założycielką, więc stul pysk.

      Usuń
    2. no i dobrze, bo nie chcialabym mieć takiego beznadziejnego bloga xd

      Usuń
    3. Więc jak coś ci się nie podoba to WY-PIER-DALAJ!

      Usuń
    4. Weź się anonimowcu odpierdol od nich, sam załóż lepszego.

      Usuń
    5. weźcie kurva, teraz wam sie cos nie podoba? ! a grafe pobierac to kurwa umiecie ;/

      Usuń
  22. To już wiemy, jak nabijac sobie komy na blogach: Pokłócić się pod jakąś notką z Pasment a 100 kom conajmniej zarobimy XDDDDD. A co do Oriflame, to już 2 wpadka. Pierwsza była z bieberem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek z Biberem robiłam sama.

      Usuń
  23. no co od razu na mnie. ;o

    OdpowiedzUsuń