Współtwórcy

10.02.2012

Trochę tego, trochę czegoś innego = nowa notka ;d

Yoo. Sorr że nie pisałam, ale wypadł mi krótki, niespodziewany pobyt w szpitalu i tak wyszło. Dziś tylko dopadłam do kompa i od razu : blog i ps. Nie mam nic gotowego ale dodam jakąś zbieraninę.
Na początek teksty na nagłówki itp :
KLIK - po polsku o miłości
KLIK - po angielsku z tłumaczeniem - różne
KLIK - po polsku o przyjaźni
KLIK - cytaty o życiu po polsku

Teraz link do photoshopa. Tak sobie myślę że mogłabym dodawać jakieś instrukcje ale musicie mieć czym się posługiwać, a więc dziś PS którego sama używam już od pół roku, pobierałam go stąd więc jest sprawdzony, według mnie całkiem fajny no i w sumie po polsku :
Nie będę Wam tłumaczyć jak pobrać bo wierzę w Was i poradzicie sobie ;d

Co Wam tu jeszcze dać ? Hmm ..

Macie może kilka zdjęć site :
Teraz chłopaki :

Doobra wiem mało, ale palec mnie boli i nie mogę wytrzymać { taka apropos tego szpitala }

4 komentarze: