Współtwórcy

25.04.2012

http://diversagrapics.blogspot.com/2012/04/16-avki-i-nagowki-z-asian-girl.html

mogę usłyszeć wytłumaczenie . ?
Twój pomysł, tak . ?
fajnie . ^_________^
i tacy właśnie są dzisiejsi ludzie,
zawsze tylko czekać na gotowe,
nic od siebie.. i jeszcze przypisać sobie cudzą pracę . :3

jesteś bezczelna . ;*
a Twoja odpowiedź na komentarz Kingi,
mnie zażenowała . :#

skoro wiesz, że widziałaś to na jakimś blogu,
to chyba logiczne, że nie jest Twoje . ? . ; ]]

dziękuję za uwagę, pozdro for all . :3
+ kochani, ja nie jestem wredna..
ja jestem bardzo, bardzo, bardzo wredna .

9 komentarzy:

  1. Chyba nie do końca się zrozumiałyśmy. Na co 2 blogu masz taki "styl" nagłówka - wkońcu sama go zaprojektowałaś + opublikowałaś. Nie przypisałam sobie cudzej pracy: poprostu zmieniłam twój pomysł ( z innym kształtem i tą chorągiewką na górze ), więc jeśli nie chciałaś zapoczątkować ery takich nagłówków - mogłaś tego poprostu nie publikować. Nie musze Ci się z niczego więcej tłumaczyć, ponieważ nic złego nie zrobiłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra prosze dogadajcie sie w inny sposob, bo jak by nie bylo to moj blog, a ten moj byly i wkurwia mnie to ze wezczescicie -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *beszczeszczenie. / teraz właścicielką tego bloga jest Kinga i ludzie tak czy siak ma prawo wywalić nas [bo jestem wspol] na zbity pysk za co chce i kiedy chce, i nie warto sie klocic na blogach wiem cos o tym bo tez tak robilam, ale doroslam. i uwierz mi justyna tez potrafię być ''bardzo bardzo bardzo wredna'' :}

      Usuń
  3. A ja się nie wtrącam. W sumie to racja, bo można to załatwić między sobą ale za Justynę nie odpowiadam i nie chcę się mieszać. Obie macie trochę racji, więc dogadajcie się spokojnie ..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odwiedziłam ten blog, dopiero teraz bo wcześniej { tzn, pięć minut temu . } niepotrzebnie się plułam .

      Pasement, grozisz mi . ? . :33

      Usuń
  5. ja tylko grzecznie spytałam,
    bo tak, a nie inaczej odebrałam komentarz . :3
    jak chcesz, to usuń tę notkę .

    OdpowiedzUsuń