Współtwórcy

11.04.2012

Sesja site models. + powrót...

Em, wróciłam... bierzesz-pisz.










12 komentarzy:

  1. fajnie że wróciłaś :d . ładne :d . pisze .Supecid. mam jakieś stare konto Needless hahah XD

    OdpowiedzUsuń
  2. BIIORE :3

    BEHART.

    OdpowiedzUsuń
  3. y,odejdź jeszcze raz! nawet nie umiesz napisać własnej nazwy bloga buah,buah,buah bez ciebie bylo 100 procent lepiej! - Justyna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyna, szkoda słów. -.-

      Usuń
    2. Ja tak nie uważam. To MÓJ blog więc pozwól że JA SAMA zadecyduję kto i kiedy będzie tutaj wracał ! Nie rozumiem czemu wy się jej tak uczepiliście ? Czy wy nie macie zajęć ? Jeśli nie chcecie jej notek to je pomińcie bo mimo wszystko są osoby które z nich korzystają. -.-

      Usuń
  4. zareklamuj nas http://glam-graphics.blogspot.com/ a my w zamian odwdzięczymy się tym samym ; * [ button jest dostępny po prawej stronie bloga ; * ]

    OdpowiedzUsuń
  5. Super, super, super ! Nareszcie wróciłaś! < 3 Biorę sesję .

    OdpowiedzUsuń
  6. TO NIE JEST SITE -,- TO FOKIS. http://fokis.se/
    Bloggerka.

    OdpowiedzUsuń