Współtwórcy

8.04.2012

Sesja . + Ważne Info.


Sesja, którą obiecałam . ^

+ nie wiem, czy każdy wie.. ale jeżeli chodzi o miniaturki,
to jeżeli dajecie gotowe już.. na swojego bloga, to powiadamiajcie,
że pomysł jest stąd . jasne . ?  ; )) .
jeżeli będziecie uczciwi wobec mnie, ja będę wprowadzała w życie
moje dalsze pomysły, a jeszcze trochę ich mam .

dzięki za wysłuchanie/przeczytanie . + pozdrowienia . ; ]]
pytanie : chcecie tydzień kreskówek ? . ; ) . jeżeli tak, piszcie, jakie chcecie bajki.
będę kontynuować pomysł jednej koleżanki stąd . ; ]]



22 komentarze:

  1. Biorę ; 3 ; * I nwm rób jak uważasz ; 3

    OdpowiedzUsuń
  2. chcemy więcej.. xd ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. 1/10

    Jusia! zabijeuu cieuu. <3

    OdpowiedzUsuń
  4. 10/10. konieeec. ;DD

    OdpowiedzUsuń
  5. wezmę ; ) SecretDreams.

    OdpowiedzUsuń