Współtwórcy

6.04.2012

Zmiana właściciela ...

Część z Was już wie, a część jeszcze nie, że Gosia - założycielka i dotychczasowa właścicielka tego bloga, odeszła.. Bloga oddała mnie, a siebie usunęła ze współ. Przyznam szczerze, że byłam okropnie zaskoczona. To dzięki niej ten blog istnieje i prosperuje, to ona nas tu przygarnęła i mobilizowała do robienia grafiki. Mimo wszystko nas przeprasza.. choć tak naprawdę nie ma za co. To jej decyzja, wybór ... A ja jej dziękuję. Za wszystko, za bloga, za starania, za czas i za to że mi zaufała.
Teraz zadanie właściciela przejęłam ja. Mam nadzieję że współautorzy pomogą mi w pracy nad blogiem, nie chciałabym zawieść Gosi. Obiecałam jej że będę starała się by blog działał tak jak dotychczas więc postaram się słowa dotrzymać.
Nie zmienię, przynajmniej na razie, nic na blogu. Będzie tak jak teraz, ostatecznie dodam jeszcze jakiegoś współautora, ale to później. Poza właścicielem nic się nie zmienia, mam nadzieję że będziecie komentować. Wierzę w Was !
Gosia, dziękuję Ci za wszystko. Jeśli zechcesz wrócić, pisz - wtedy blog znów będzie twój.

Kinga. { 7Night. }

2 komentarze:

  1. Nie jestem taka, dałam to nie odbiorę. ;) ewentualnie może kiedyś zrobisz mnie 'autorem' tak jak kiedyś Ty nim byłaś, to jest tak ciężką pracą można dosięgnąć szczytu, ty tego dokonałaś, gratuluje! reszcie współ też. ;) dzięki ogl, za komentarze, wejścia, za to że byście, wspieraliście się. ;) pasement.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem co powiedzieć, serio. Powiedziałabym że dobrze mi się z tobą pracowało Gośka, ale brzmi to zbyt oficjalnie i może jeszcze wrócisz? :D Niezłe zaskoczenie :P Dzięki Gosia, za "adoptowanie" i wzięcie nas pod swoje skrzydła : )
    Miłych świąt życzę.
    Natalie.

    OdpowiedzUsuń