Współtwórcy

11.05.2012

Info.

` Serio tak wam zależy żeby mnie wyj3bać z tego bloga ?
Świetnie, udaje się. Niedługo blog przestanie istnieć, bo :
* mam dość tego bloga, docinek itp. notki ostatnio robię z przymusu.
* Justyna nie lubi już tu wchodzi, nie cieszą jej nowe notki.
* współ olali bloga na całej linii.
No alee tak, mnie udało się wam zniszczyć.
Nie obchodzi mnie po co to robicie i co chcecie osiągnąć tym. Bloga niedługo poprostu nie będzie. Przestaje mi szczerze na nim zależeć, nie angażuje się tak bo nie czuję potrzeby.
Co dalej z blogiem ? Zobaczę.
Nawet jeśli go oddam, usunę wszystkie swoje notki skoro nie szanujecie mojej pracy .. Co mi zależy?
Notki robione są z dobrej woli, ale jeśli nie potraficie tego uszanować .. to nara.

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. szkoda mi cię skoro taki/taka mocny./mocna w gębie jesteś bo jesteś anonimowy to pokaż się .. ciekawe cvzy wtedy też taki mocny będziesz jak pół ps ci wjebie i większość ludzi z blogów . Szkoda mi cię ; 3 musieli cie w szpitalu upuścić że taki zjebany jesteś.

      Usuń
  2. Po co się tak przejmujesz ? wiem ze to irytujące i denerwujące ale im właśnie o to chodzi ... ktoś uwzią się na ciebie .. daj temu spokój i rób co chcesz nikt nie ma prawa cię poniżać i mówić ci co masz robić ! pomagasz innym i to się liczy ! nie przejmuj się nimi wiem ze to trudne ale przynajmniejs spróbój.. miałam bardzo podobnie ale się nie dałam i to teraz oni boją się mnie a nie ja ich ; * Dasz rade : *

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest tak.. Możesz zrobić co chcesz, ale jeśli mam się wypowiedzieć, to.. Lubię tego bloga, robisz fajną grafę, ogólnie wszystko jest spoko i będzie szkoda jeśli go usuniesz lub oddasz. Takie jest moje zdanie. Często brałam grafikę i uczyłam się ją robić przy was. Dziękuję bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem wam tak. Tu nie chodzi o to że się ich boję czy coś, bo nie. Są anonimowi, to internet i co oni mogą poza obrażaniem ? Ale chodzi o to że takie komentarze poprostu demotywują człowieka do pracy tak bardzo, że aż nie chce się tu wchodzić { Justynie zresztą też } staram się i nie chcę czytać takich beznadziejnych komentarzy, bo próbuję pomagam a tu takie odwdzięczanie się za tę pomoc . ; /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jedna osoba się uwzieła bo jej zal dupe ściska weź pomyśl o tych osobach którym pomogłaś ; *

      Usuń