Współtwórcy

27.06.2012

Pożegnanie + info.

Yoo.
Dzięki za komy .. -.- Jak się nie wymieni to nie ma.
Notka z mini zestawami gwiazd, bo rzadko się u nas pojawiają.

Bloga oddaję, to ostatnia moja notka tutaj.
Nie wiem komu go oddam, najprędzej Justynie choć ona go nie chce. Mimo wszystko pewnie trafi do niej, a co ona zrobi ? To jej decyzja. Ja nie mogę tu być choćbym chciała - wybaczcie.
Czas zacząć się realem, choć pewnie to że odchodzę i tak nie robi na was wrażenia więc poprostu na razie, trzymajcie się i komajcie.
7Night.

Ariana Grande :

Selena Gomez :

Victoria Justice :

Bella Thorne :

Miley Cyrus :

6 komentarzy:

  1. Kinga nie odchodź ! . :C
    ja nie chcę tego bloga, jeżeli Ciebie na nim nie będzie, rozumiesz . ?

    on będzie pusty..
    nie zostawiaj nas, robisz śliczną grafikę, masz usposobienie i jesteś kimś, na kim bardzo mi zależy.

    nie odstawiaj tego tak po prostu.
    chociaż na godzinę, w sobotę . :C
    - to wystarczy .

    przemyśl to . proszę .

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz racje, beznadziejny blog! Usuń go od razu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej jak miło, widzisz ten krzyżyk w prawym rogu ? Wciśnij go i wypie*dalaj ! ;>

      Usuń
  3. Nie po to ci go oddawałam aby się tułał z rąk do rąk. Jeżeli ci na nim nie zależy to go usun. Bo ciągła zmiana właściciela tylko i wyłącznie jeszcze bardziej niszczy ten blog.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co mówisz, wiesz jaki mam powód ? Nie ! Ale powiem ci, powiem bo teraz nikt nie da mi spokoju, tylko będą ciągłe wyrzuty. Prawdopodobnie mam raka, fajnie nie ? Ale co tam, zostanę na tym blogu bo inaczej się niszczy, więc co tam .. Szkoda bloga, ty zdechnij ale blog niech istnieje, niech trwa. ._.

      Usuń
    2. Współczuje. + chodzi mi o fakt że nie musisz dodawać notek, ale on jest twój i nie ważne co się stanie niech tak zostanie. Nie zmarnuje się pod twoją władzą. Będzie ci nudno lub będzie ci lepiej lub będziesz miała czas czy co kol wiek. To dodasz coś z grafiki np. mini zestaw albo coś. Ale ja już się nie wtrącam oddałam go jeżeli chcesz go oddać to go oddaj bo i tak to co mówię nie będzie miało większego wpływu.

      Usuń