Współtwórcy

26.08.2012

ZDJĘCIA FIOLETOWOWŁOSEJ.





























fajnie się ostatnio działo, pod jedną z notek - jak mnie nie było .
poszło o sesję tej fioletowowłosej, bo było kilka jej fotek najpierw na innym blogu,
o czym nie wiedziałam, bo tam nie wchodzę . ; )

Pasement komentarzy usunąć nie chce - ja też tego robić nie będę, bo to w
sumie nawet lepiej - więcej jest ich teraz na blogu .
ShadesOfLove nawet nie pisałam, tylko spytałam się o tę jadkę, ale jej nie ma więc wzięłam się od razu za tę notkę .

a ja chciałam tylko wyjaśnić, że zdjęcia znalazłam sama, nie brałam ich z blogów, tylko z tumblra .
niby winny się tłumaczy, ale prędzej czy później i tak dodawałabym je seriami,
no to przy okazji zrobiłam to teraz, bo śmiać mi się chciało .

tumblr Hayley Kaye.


                                  i tak przy okazji polecam, jak możecie, to lajkujcie,     
                                                                (dla fanów..)



30 komentarzy:

  1. no ja rozumiem ze sama je znalazłas, ale sandra sie wkurzy że na zlosc je tu dodałaś-.- ale dobra, a komów nie usune bo mi sie nie chce, i usuwaj sb sama jak chcesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. + ja nie wiem o co ci chodzi, jaka jadka. na pw na ps mi mowisz ze ja cie wyzywałam? hahaha dziewczyno ja złego slowa w tej notce na cb nie napisałam, tylko ty albo jakiś anonim ciąg-liście ze mną rozmowe/dyskusje, tyle.

      Usuń
    2. chyba najgorszy głupek, by nie ogarnął, że może nie dosłownie, ale zarzucacie mi, że kopiuję z waszego bloga, którego nazwy nawet nie umiem napisać . o.o

      Usuń
    3. ja nie napisałam że skopiowałas? tylko wyszłam z informacją do anonima iż mogłaś dac link do notki

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ale jest to złośliwe.

      Usuń
    2. bo dałam na bloga z pomocą zdjęcia, do nagłówków, żeby inni mogli skorzystać ? .

      Usuń
    3. widać, że nie zrozumiesz a ja nie mam zamiaru ci tłumaczyć.

      Usuń
    4. tak jak Ty, możesz pisać co chcesz, tak ja mogę wrzucać na bloga co chcę . ; ) . prawda ? .

      Usuń
    5. nie ma to jak robić spacji przed znakiem zapytania, potem znów spacja i kropka, 3maj się. :):)

      Usuń
    6. KONIEC! Jasne ? KONIEC dyskusji - to tyczy się obu i kolejnych osób które chciałyby się na ten temat jeszcze 'wypowiedzieć'. To tyle. Dziękuję, dobranoc.

      Usuń
  3. Nie mój styl, ale urocze na swój sposób. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. biorę .. ;) - .Septum.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna! biorę. ;)) // returnMe

    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie . ; ]
    Chyba skorzystam :D .

    OdpowiedzUsuń
  7. ;oo. Śliczne! // Pernament-Designs

    OdpowiedzUsuń
  8. boskie http://kolorowa-grafika.blogspot.co.uk/2012/08/3-big-zestawy.html liczę na rev

    OdpowiedzUsuń
  9. może wezmę.. - Lunatyk

    OdpowiedzUsuń
  10. więcej please.. ^-^ / LtM ;*

    OdpowiedzUsuń
  11. dodj coś dla chłopaków, ale to tez spkoo ' Kamileqq!:* '

    OdpowiedzUsuń