Współtwórcy

23.01.2013

Czcionki.


Cześć !
Pod poprzednią notką dostałam komentarz z propozycją na następną notkę.Propozycją było zamieszczenie jakichś ładnych czcionek. Ładne czcionki kojarzą mi się z kaligrafią pełną fal, zawijasów. Także nie wiem, czy o to chodziło autorce komentarza.
Klikając na nazwy czcionek zostaniecie przeniesieni na stronę, z której będziecie mogli pobrać czcionki c:




























....................................................................................................................
Mam nadzieję, że ktoś z tego skorzysta, gdyż ta notka zajęła mi trochę czasu.
Wydaje mi się, że taka regularność dodawania notek przeze mnie (co dwa dni) jest w porządku .:>
Co wy na to, żeby robić posty z dodatkami co 10 notkę ?
No i jeśli macie jakieś życzenia, co do następnych notek, piszcie.


8 komentarzy:

  1. Skorzystam .
    Polecam jeszcze czcionkę Jellyka Love and Passion .

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie o takie mi chodziło, dziękuję ^^ skorzystam z kilku ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. dodawanie postow co dwa dni, ok :D skorzystam z kilku czcionek. ;) a co do nastepnej notki... hm.. moze jakies akcje, tekstury lub brushe :DD

    OdpowiedzUsuń
  4. Brushe na kartkach. Kształty na kartkach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne ; )
    Pobieram jedną :D
    + dodaję się do obserwatorów i zapraszam - littlestocks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Home Mole Removal can
    work well for those who have moles that bother them as long as the are
    not a typical moles. Once your mole is dry, cut a piece of
    duct tape three times the size of the mole. Others think tanning and
    sunning themselves will dry up their skin and pimples to eliminate their acne.

    OdpowiedzUsuń