Współtwórcy

27.01.2013

Trochę różności.

Siemanko, dziś mam dla Was trochę takich różności, może coś sie komuś przyda.
1. Kształty na kartkach
Zrobione przeze mnie lub przerobione z już istniejących.





2. Nagłówki pisane.
Do każdego podaję kolor + do ang. tłumaczenie.
Tłumaczenie: Co jeśli popełnię błędy?
Kolor: #ff00ea, #000000

Tłumaczenie: Poszukuję odpowiedzi.
Kolor: #03ffd9, #ffffff

Tłumaczenie: Barwne marzenia, nie ma tu zakazów.
Kolor: #009cff, #ffffff

3. Blendy z gwiazdami.
Nina Dobrev

Justin Bieber

Selena Gomez
To jest jedna sesja,ale w różnych przebraniach.


!!!UWAGA WSPÓŁ!!!
Współautorów którym zależy na dalszej pracy na tym blogu, proszę o zgłoszenie się pod tą notką.
Ci którzy nie zgłoszą sie do 3dni po publikacji notki zostaną usunięci i prawdopodobnie zostanie ogłoszony nowy nabór. Trzeba zrobić wreszcie porządek na tym blogu.

___________________________
Mamy jakiś tam remoncik, żeby coś zmienić, jakoś odświeżyć tego bloga.
Nagłówek i ogólny pomysł zawdzięczamy Duration. Dziękuję :)
Kinga {7Night.}


7 komentarzy:

  1. Śliczne, zresztą jak zawsze. Mi zależy i to bardzo ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. B. fajne nagłówki : )
    Ten pierwszy pisany jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna notka wyszła. :D
    Chciałabym zostać na blogu, ponieważ mi zależy. :>

    OdpowiedzUsuń
  4. nie zauważyłam notki . o.O
    ale dzięki disrects. się zgłaszam .

    chciałabym zostać . ; ))

    OdpowiedzUsuń