Współtwórcy

24.01.2013

Zestaw z Katy Perry

No witam, witam dawno tu nie pisałam, ale to się zmieni, pragnę z współ 'odbudować' Inventive,
bo mamy bardzo dużo odwiedzin, notek mamy 334 łącznie z tą i jest b. dużo  komentarzy, ale to nie o to nawet chodzi .. głównie to szkoda nam
bloga opuszczać, bo jest dosyć rozkręcony i my lubimy to robić co widać na tym blogu, a więc 
dodaję notkę z zestawem z Katy Perry.





Co mamy dodawać na bloga? Pomysły piszcie w komentarzu. 
Dziękujemy za każdy komentarz i częste odwiedzanie bloga c:




13 komentarzy:

  1. Fajne. dodawaj grafikę bo cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty blendzik, jak dla mnie jest dobrze :)
    Zachęcam pobawić się jeszcze kolorkami (uh, jak zwykle muszę ponarzekać na tę akcję, bo nie mogę jej znieść :p) i już w ogóle będzie si. :>

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne ale nie przyda mi się :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny zestawik. Ogólnie bardzo mi się podobają zdjęcia na takim szarym tle :>

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubie katy perry, a ten blend mi sie nie podoba ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladne./Je'taime..

    OdpowiedzUsuń