Współtwórcy

31.01.2013

Zestaw z site boy.

Cześć, dzisiaj notka wcześniej niż zwykle, ale mniejsza z tym.. W poprzedniej notce nie daliście z siebie wszystkiego co do komentarzy, dodaję tutaj codziennie notki i co, na marne? Jeśli tak dalej będzie to będę dodawała co 2-3 dni, to dla mnie wysiłek wyszukiwać zdjęcia i robić te zestawy i szukać jakiś dodatków.
Dzisiaj dodaję obiecaną notkę z zestawem site boy ;] Jutro notka pojawi się z Miley Cyrus.






________________________________________

Przypominam o pisaniu pod notką, co chcecie abym dodawała.
Zróbmy zasadę, że przy pisaniu komentarza
dajecie mi pomysły na notki, ok?

11 komentarzy:

  1. Świetne ;) Tło mi się bardzo podoba ;D Może w następnej notce czcionki ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne : ) Może dodaj coś hmm z Ashley Benson lub Lucy Hale <3

    OdpowiedzUsuń
  3. z nina dobrev, z tej sesji co macie na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  4. moze jakies sesje np. gwiazd, lub site boy :P bardzo prosze o site boy - sesje . jakies nowe. >.<

    OdpowiedzUsuń
  5. napisz w next notce ile jest lacznie na tym blogu obserwatorow i komentarzy i notek . plis

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny wyglad bloga, jak taki zrobic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówek i dobrze dobrać kolory i gotowe :) Zresztą nie ja robiłam remont.

      Usuń
  7. fajne. moze w next notce jakies brushe na kartce? ;-))) // again

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna notka.
    Można dodać np. tekstury

    OdpowiedzUsuń