Współtwórcy

10.02.2013

Oj no wiem.

Cześć
Wiem, coś mi się przedłużyło, miałam dodać grafikę wcześniej, no przepraszam jeszcze raz.
No dobra.. 
W dzisiejszej notce Kristen Stewart, grafika zrobiona z jednej sesji. c:
.....................................................................................
Grafika wykonana przeze mnie. Coś w rodzaju wielkiego zestawu.
.....................................................................................
Avatary :
............................................................................................
To by było na tyle, mam nadzieję, że grafika się spodobała.
Piszcie komentarze i propozycje na następne notki :>

12 komentarzy:

  1. Sorki, ale nie zezwoliłam na publikację mojego nagłówka. Tylko do użytku własnego + następnym razem proszę pytać autora o zgodę.

    OdpowiedzUsuń
  2. zrob instre w next notce na te awatary cco dodajesz,graffa sweet

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uważam, żeby było to coś trudnego, ale w porządku c:

      Usuń
  3. ladne, ale nie biore , bo nie lubie Kristen Stewart. XDD // .SelleXx.

    OdpowiedzUsuń
  4. `le, zaje-bis-te blendy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Heey mam pytanie mogłabyś zrobić jeżeli umiesz taki szablon. http://oi49.tinypic.com/2ily1a8.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, spróbuję taki szablon zrobić :> Tylko daj zdjęcia lub chociaż powiedz, z jaką osobą, może z podpisem, jakiś tekst na życzenie. Po prostu napisz, co chcesz, żeby było zawarte.

      Usuń