Współtwórcy

5.03.2013

Realizacja podsuniętych pomysłów.

Hej, hej, hej!
Humor dzisiaj dopasuje, z resztą po raz pierwszy od dłuższego czasu : )
Jeśli chodzi o życiowe sprawy, to nie wierzę, że tak szybko płynie czas..
Przecież jeszcze niedawno zaczynał się Wielki Post, a już powoli się kończy..
Jeszcze niedawno świętowaliśmy Walentynki i w sumie wydaje się, że niewiele czasu upłynęło od dni, w których składaliśmy życzenia naszym dziadkom.
Kurcze, jak to możliwe, że od Sylwestra minęły już ponad 3 miesiące? Ja w to nie wierzę..
W sumie pisząc to, uświadomiłam sobie, że za niecałe dwa miesiące wyjeżdżam, ale o tym będę dokładniej pisała dopiero kilka dni przed ową nieobecnością.
Dobrze, to tyle tego 'życiowego kąciku Marzenki', haha.
Co myślicie o tym, żeby przyozdobić trochę bloga? - ostatnio moje pytania cały czas dotyczą właśnie wyglądu bloga i w sumie chciałabym, żeby Kinga też rozmawiała ze mną, z nami o tym.
Może zmienić wygląd ze zwykłego, prostego na taki zawierający ciekawą, 'fikuśną', może trochę mroczną grafikę? 
Może dodawać do każdej notki dodatki typu : gify, piosenka na dzisiaj, sygnatury, ikonki?
Kurcze, nie wiem, no.
.........................................................................
Teraz czas na grafikę.
Propozycje na nią podsunęła mi Vicki., jeszcze raz dziękuję : )
Pomysły będą realizowane przez kilka notek, ponieważ zrobienie całej grafiki zajęłoby mi trochę czasu, a ja chcę dodawać notki w miarę regularnie *.*
.........................................................................
W sumie to moje pierwsze takie szablony, więc nie wiem, czy się spodobają.
Zrobiłam ich w ciągu tych dwóch dni tylko sześć, ale może to dobrze.
Jeśli jednak podobają się wam i chcecie, żebym robiła ich więcej, napiszcie. c: 

15 komentarzy:

  1. Ojeju jakie sliczne <3 Jak będę potrzebować jakiegos szablonu to na pewno z nich skorzystam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne . Co do bloga jest dobrze jak jest , a do każdej notki może być te piosenki jeśli chcesz . Zrobisz taki szablon jak w tej notce, z tym zdjęciem ? Powiedzmy , że to pomysł na notkę , a nie zamówienie .
    http://3.bp.blogspot.com/-tkwz0ozuj5k/TZC5Y1AxQ9I/AAAAAAAApNw/TvcXOC03G1o/s1600/alice_wall.jpg
    Jeszcze jedno gdyby było potrzebne
    http://fc01.deviantart.net/fs71/f/2011/113/b/0/alice__madness_returns_by_dajedra-d3ent89.png
    Z góry thx .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście. Pojawi się prawdopodobnie za dwa dni, w następnej notce c:

      Usuń
  3. Hej.;)
    No jak na pierwsze szablony to niezłe.. Serio. Kolorowe i w ogóle. Tylko to pierwsze trochę za jaskrawe;)

    Tylko mam pytanko. Bo jak przeglądałam, to znalazłam minimum dwa stocki z mojej ostatniej notki, a ja prosiłam o informowanie, jeśli pobierasz....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie nie wiem, przejrzałam stocki, które dodałaś i możliwe. Może faktycznie pobrałam i nie napisałam, nie wiem. Bo widzę, że masz rację, tygrys i te dwa dzikie koty są zawarte w szablonach. Ogromnie przepraszam, jeśli coś takiego się stało.
      Nie wiem, czy to załagodzi sprawę, ale już piszę komentarz.

      Usuń
    2. W porządku. Ja po prostu napisałam, bo może zapomniałaś napisać albo coś takiego... Każdemu może się zdarzyć.

      Usuń