Współtwórcy

30.04.2012

Info + zestaw z site.

Braawo anonimki, braawo !
Próbowaliście najeżdżać na gośkę, próbowaliście niszczyć ją .. a tak naprawdę niszczyliście powoli kogoś innego..
Cieszycie się ? Bo udało wam się kogoś stępić, może nie cel swoich działań, ale zawsze kogoś - mnie.
Nie będę się tutaj zbytnio rozczulać, bo nie ma nad czym. Czego nie zrobię, czego nie napiszę - jest źle.*
Trudno .. Z bloga prawdopodobnie odejdę { mimo że za bardzo nie chcę tego robić, bo włożyłam w niego trochę pracy } , nie będę wchodziła nikomu w drogę, kłóciła się etc. bo nie widzę sensu. Blog wróci do Pasement a co ona z nim zrobi to już nie będzie mój interes.
Chciałam być dobra i pomagać, ale jak widać tego się teraz nie docenia.
Swojego bloga NIE ZAŁOŻĘ bo obecnie straciłam zapał i chęci by cokolwiek robić, przez to wszystko pokrzywdzona będzie też Justyna, bo miałyśmy ze sobą współpracować .. ale cóż, ona sobie poradzi...
Na razie to na tyle, teraz macie zestaw, możliwe że już ostatni ode mnie ..
* Post nie jest najazdem na nikogo, wyraża tylko moją opinię.

Miniaturka z chorągiewką to pomysł dopracowany przez Marzenę z http://www.diversagrapics.blogspot.com
Av, miniaturka, tło :

Nq.

17 komentarzy:

  1. nie Kinga, z chwilą kiedy Ty odejdziesz, ja robię to samo . :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Db tylko narzekać potraficie. :)
    Wywal mnie ze współ, i po sprawie miło było siemanko. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niby czemu mam cie wywalać ? Żebym znów była ' ta zła ' , nie dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jezu bo sie sama usunę i co za różnica. :O

    OdpowiedzUsuń
  5. I tak będzie, że to przeze mnie więc mam to .. nie obchodzi mnie to, może tak. Najwyżej bloga oddam któremuś z współ.

    OdpowiedzUsuń
  6. O CHUY CI CHODZI TO JA NW, CB DZIEWCZYNO SIE NIKT NIE CZEPIA

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wyprowadzaj mnie proszę cie z równowagi .. Jak się nie czepia ? Ty się czepiasz i mi wystarczy, staję po twojej stronie a ty masz do mnie " ale " że moge cię usunąć to sie skończą problemy bla bla bla. Ale nie starczy, KONIEC tematu.

    OdpowiedzUsuń
  8. przecież sama się usunęłam, i to im powiedz i po kłopocie, lols

    OdpowiedzUsuń
  9. ` biste, biorę tło . XD

    OdpowiedzUsuń
  10. Super,ale biorę tylko tło.;D

    OdpowiedzUsuń
  11. KOPIA MOJEGO POMYSŁU -.- , TO JA WYMYSLIŁAM TA CHORĄGIEWKĘ A NIE TY, WIĘC TO USUŃ KOPIO -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahahaa, chorągiewka to jest w kształtach więc jest dostepna dla każdego , poza tym moja droga miniatura to pomysł z TEGO BLOGA więc mogę z nim robic co chcę, jak chcę i kiedy chcę, a ty co najwyżej możesz popatrzeć.

      Usuń
    2. wiedziałam, że będzie się o to pluła . :3
      kochana, Kinga nie podpisała, że to jej pomysł . : ]]

      ` Nie przypisałam sobie cudzej pracy: poprostu zmieniłam twój pomysł ( z innym kształtem i tą chorągiewką na górze ), więc jeśli nie chciałaś zapoczątkować ery takich nagłówków - mogłaś tego poprostu nie publikować. Nie musze Ci się z niczego więcej tłumaczyć, ponieważ nic złego nie zrobiłam. ` [ cytuję Ciebie . ]

      więc jeżeli nie chciałaś zapoczątkować ery takich nagłówków, mogłaś tego po prostu nie publikować, skarbie . ; ))

      pozdro . ^______^

      Usuń
    3. Hahahaa, Justyna nawet tak o tym nie pomyślałam ;D

      Usuń
  12. Biore tło . XD .StormOfLove.

    OdpowiedzUsuń