Współtwórcy

30.04.2012

Sesja site girl.

bierzesz-pisz. xd



21 komentarzy:

  1. ja nie wiem po coś ty wrociła do pisania bloga, kinga chyba jest slepa że cie przyjeła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ty no sorry, ale chyba to Kingi sprawa, kogo przyjmuje . ; //
    ludzie, nie bądźcie tak ślepo zazdrośni.. albo chociaż nie pokazujcie tego, dobra ? . =.= .

    masakra . ; // .

    fajna sesja . :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale o co chodzi? o sesje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tutaj się nawet nickiem nie podpisali.. ; //
      fajnie, że takie cwaniaczki tu wpadają .

      Usuń
  4. o lol cos wam sie nie podoba ze dodaje co kol wiek to mnie usuncie ze współ ; / skonczylam koniec dyskusji.

    OdpowiedzUsuń
  5. Biorę wszystko.
    Obsessive. & MeDraem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak j3bany anonimku jestem ślepa, będę do tego bloga przyjmować i z niego wywalać kogo chcę i kiedy chcę. Nikt z was nie jest w stanie wpłynąć na moją decyzję, więc darujcie sobie albo podpisujcie się chociaż nickami żebym wiedziała kto sie tak wymądrza, bo już mnie szlag trafia -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak masz tyle problemow to mnie wywal, lol

      Usuń
    2. Pasement, wiesz.. Kinga chce stanąć, po Twojej stronie,
      i pomóc Ci, a Ty jeszcze na nią skaczesz..

      Usuń
    3. ja na nikogo nie zkacze, jak bys za uwarzyła nawet nie skomentowałam tych anonimow

      Usuń
    4. Pasement.Apr 30, 2012 10:37 AM

      jak masz tyle problemow to mnie wywal, lol

      do Kingi ? . o.o'

      Usuń
    5. ''jak masz tyle problemow to mnie wywal, lol'' jak masz tyle problemow z oceniami ludzi to mnie po prostu wyrzuć ze wspol problemy przeminą jak z wiatrem, masz juz rozumiesz?

      Usuń
    6. Tylko że może ja nie chcę Cię wywalać ? Najlepiej by było jakby ten blog wrócił do ciebie a ja poprostu odejdę, boz tego co wiedzę to na razie wszystko co zrobie jest źle..

      Usuń
    7. Pasement, czy Ty się dobrze czujesz . ?
      jedziesz na Kingę, która Cię ze wszystkich stron próbuje osłonić od tych, którzy na Ciebie skaczą..a to co oni mówią, zlewasz .

      patrz w którą stronę plujesz, co ? . o.o'

      Usuń
    8. silent bitch zamknij sie bo przynudzasz. xd / nie chce tego bloga jest twoj i sb go prowadź, eno serio nw o co wam chodzi ja dzisiaj jestem przećpana, i swiat jest kolorowy

      Usuń
    9. bo co ? . bo panna Pasement mi każe . ? .
      i nie pisz do mnie takim tonem i z takim wyrzutem,
      bo sobie nie życzę .

      zamknij się, to sobie do swoich koleżanek mów,
      jak ci pozwolą .
      a nie do mnie . ^___^

      Usuń
  7. Biorę,takie sobie/bingo!

    OdpowiedzUsuń