Współtwórcy

29.04.2012

Zestawy z site & sesje z ostatniej notki.

Siemanko, wygląd bloga się zmienił i nie ogarniam co i jak, ale doobra .. przyzwyczaję się.
Dziś jakieś tam zestawy z site, najróżniejsze. Zdjęcia jakie wpadły w ręce.

1. Avek, miniaturka & tło :
2. Avek, miniaturka & tło :

Sesje z ostatnich nag. Mam tylko jedną bo tej drugiej nie mogą znaleźć.

Myślę nad  " redukcją etatów " na blogu, ktoś miałby wylecieć a zastąpiłby go ktoś inny.
Mam dylemat. Zobaczymy jak praca będzie szła nam wszystkim teraz kiedy wrócił Kuba. Jeżeli będzie ok to zostanie jak jest.
Na razie. ;>

26 komentarzy:

  1. biore sesje :D a zestawy piekne:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Znów nic ciekawego jak zauważyłem i opisałem to w poprzedniej notce wszystko takie same...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty także się powtarzasz, i nie jesteś ciekawy . <3

      Usuń
  3. Może to poprostu nie twój gust ? Mam wrażenie że mimo wszystko komuś sie przyda ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam . Chciałabym zapytać w czym robisz/robicie nagłówki ? Czekam na odpowiedź ^^

    deszcz-niekonczacych-sie-mysli.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagłówki robię w photoshopie cs4 portable, reszta ekipy zdaje sie że też korzysta z photoshopa ; >

      Usuń
  5. 10/10 // Kamil. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. A jak robicie, że tło jest przeźroczyste ?

    deszcz-niekonczacych-sie-mysli.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Plik -> Nowy : otwiera się okienko, w tym okienku robimy tak jak na screen'ie http://i46.tinypic.com/2n0lmo9.png i gotowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. biorę zestawy i sesje.
    Obsessive. & MeDream.

    OdpowiedzUsuń
  9. biore 1 zestaw ; ) .ShaileX.

    OdpowiedzUsuń
  10. zrobi mi ktoś zestaw?

    OdpowiedzUsuń