Współtwórcy

29.01.2013

Parę drobiazgów.

Hej, cześć !
Na początku słowa podziwu dla dziewczyn. Jej, dodajecie teraz tyle notek, aż mi trochę głupio, bo mam zaległości. Chciałam napisać, że jest to spowodowane końcem moich ferii, który spowodował nagły przypływ nauki. Mam dużo sprawdzianów, kartkówek, zadań, wypracowań zapowiedzianych na pierwsze tygodnie po feriach. Tak więc, myślę, że od przyszłego tygodnia  będzie lepiej. : )
Nie chcę, żebyście myślały, że znowu złapał mnie leń, zlałam na bloga, bo tak nie jest. 
Dzisiejsza notka będzie bardzo chaotyczna, a ikonki do grafiki pojawią się prawdopodobnie później.

Ostatni nagłówek wykonany przez TaxiDriver
........................................................................................
Avatary
........................................................................................
Pierwszy nagłówek wydaje mi się taki bardziej świąteczny, ale dobra :>

Tak jak napisała Weronika - disrects. jeśli macie jakieś życzenia względem następnej notki, piszcie w komentarzach. Każdą propozycję uwzględnimy.

8 komentarzy:

  1. Wszystkie bardzo mi się podobają ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. super notka , zapraszam na shavend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne. *.* moglabys zrobic jakies zestawy z site boy? XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne, czy można zrobić taką akcję jak ty masz na 1 nagłówku, taką jasną wiesz o co chodzi chyba w PhotoFiltreStudioX? odpisz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna, gdyż sama używam photoshopa i nigdy nie używałam PhotoFiltre. Przepraszam.

      Usuń
  5. śliczny szablon ;D

    grafika również :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne :3 Bardzo mi się podoba twoja grafika : )

    OdpowiedzUsuń