Współtwórcy

28.01.2013

Tekstury z napisami.

Cześć, dziękuję za poprzednie miłe komentarze. Podsunęliście mi sporo pomysłów, spróbuję to ogarnąć i jutro pojawią się PNG'sy. Tekstury z jakimiś zegarami etc. pojawią się w kolejnych notkach, na razie z napisami.. Dzisiaj podsyłam tekstury z napisami, jakoś zebrałam się i ogarnęłam te tekstury.
























Przypominam o pisaniu pod notką, co chcecie abym dodawała
z współautorkami. Zróbmy zasadę, że przy pisaniu komentarza
dajecie nam pomysły na notki, ok?

9 komentarzy:

  1. jak na razie lepszych nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne, na pewno się przydadzą. Dzięki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, że jak zabierasz textury z jakiejś strony to powinnaś podać jej link? Zgłaszam naruszenie regulaminu na twoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może tak z zalogowanego konta? A po za tym brałam te tekstury na dA (deviantart) wystarczy poszukać i są tekstury :) Niektóre miałam na komputerze już bardzo bardzo dawno i co? Miałam kopać w internecie skąd te tekstury?

      Usuń