Współtwórcy

1.03.2013

Opuścila mnie wena.. - Kristen Stewart.

Kiedy na Nostri dodawalam notki, chcialam odświeżyć tego bloga - Nostri. Dodalam tylko 4 notki i juz hejtery ;_; przez 1glupi komentarz mam brak checi do dalszej pracy z Photoshopem. Na Inventive byl czas jak dodawalam CODZIENNIE notki, wiec przepraszam ale materialy sie wyczerpaly. Skoro tak chcecie abym skonczyla grafike, to byloby dla was lepiej, praktycznie wszyscy umieja teraz robic grafike. Eh.. ;/
Blend robiony w Pixlr.com...







7 komentarzy:

  1. może być ^^ a następna notka może być z renderami anime? proszę ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wolałabym JEDNĄ-DWIE na TYDZIEŃ dodawane przez miesiąc, niż siedem przez tydzień a potem nic. Nikt nie chce cie hejtować, ale zrozum mnie też, nie dałaś znać co i jak to co ja mam myśleć? Skoro jestem taka zła to fajnie, ciesze sie niezmiernie... -.-

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny! biorę.

    OdpowiedzUsuń