Współtwórcy

1.03.2013

Thorne.

Taka notka, chora jestem i wariuje z nudów. Widzę że praca na blogu aż sie Wam pali w rękach, szalejecie normalnie -.- Gdyby ktoś nie zajarzył - ironia. Chcecie jeszcze tu być ? NIE ROZUMIEM ! Po co ta cała szopka z reaktywacją bloga skoro NIC nie dodajecie, no ludzie bądźmy poważni. Nie żeby coś ale SAME to zaczęłyście, widziałyście że mi sie do tego nie pali bo nie mam motywacji. Ja rozumiem szkoła, bla bla bla Nigdy Wam takich rzeczy nie mówiłam, ale teraz to sie wku*wiłam bo to przechodzi ludzkie pojęcie. Po co zaczynać coś co Wam sie po kilku dniach znudzi ? Każdy ma zajęcia inne niż net, to zrozumiałe ale bez przesady. Notka raz czy dwa w tygodniu to chyba nie taki problem? Jest Was 3 więc sie możecie jakoś podzielić. Ja robie tyle na ile pozwala mi zdrowie { nie mówie o tym przeziębieniu teraz } i nadrabianie zaległości w szkole. Ale WY sie za to wzięłyście a teraz zostawiłyście mnie samą... Wielkie dzięki, naprawdę -.-
Sytuacje próbowała jeszcze ratować Duration, ale widze że też już sie poddała.
Jakieś życzenia co do NN ? Postaram sie cos dodać niedługo, choćby trochę.
Myślałam nad jakimiś dodatkami znów.. Nie wiem, pomózcie :D

6 komentarzy:

  1. Wybacz, aktualnie mam zepsuty laptop i kompletnie nie chodzi, chyba wirus. Nie mam na stanie dobrego Photoshopa bo co troche sie usuwa -.-' Mam tez szkole, musze poprawic sie z matmy, bo mam z nia problem i to jest 2 semestr i to nie sa przelewki. Przepraszam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale skomentuję Twoją wypowiedź. Lubię Cię i w ogóle, ale strasznie mnie wkurzył Twój komentarz. Piszesz, że masz zepsutego laptopa i złego photoshopa. A w rzeczywistości robisz notki na Nostri Graphics, robisz licytacje i zakładasz grupy z pomocą, gdzie inni mogą składać zamówienia. Bardzo przepraszam, ale ja tego nie rozumiem. Tak, jak napisałam, lubię Cię, ale dla mnie jest to dziwne.

      Usuń
    2. Nie można było nic powiedzieć, napisać na priv na ps? Ja rozumiem że szkoła i wgl, ale można mnie o tym uprzedzić. Jestem człowiekiem i moja cierpliwość ma swoje granice, zainicjowałyście reaktywacje i wzięłyście sie do roboty, to walczcie o tego bloga skoro wam "zależy". Sama tego nie zrobie, przykro mi. Fajnie mnie wystawiacie, chyba tylko Marzenie jeszcze troszke zależy bo widze że już coś skrobie, ale nie będę tu nikogo faworyzować bo źle to odbierzecie, a nie chce kwasów.

      Usuń
  2. śliczny zestaw ^^ dasz w następnej notce sesje z niego? :>

    OdpowiedzUsuń